Firma Paradox wreszcie ujawniła najnowsze wcielenie gry Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2. To nasze pierwsze spojrzenie na ten projekt od czasu, gdy ponad dwa lata temu wydawca odebrał go studiu Hardsuit Labs.
Gra zmierza na pecety oraz konsole Xbox Series X, Xbox Series S i PlayStation 5. Oznacza to, że porzucono poprzednią generację konsol (stare wcielenie
Bloodlines 2 miało ukazać się także na Xboksa One i PlayStation 4). Wydanie PC sprzedawane będzie w serwisach Steam, Epic Games Store oraz GOG.com. Premiera zaplanowana została na jesień przyszłego roku. Do końca 2023 r. autorzy mają ujawnić wszystkie grywalne wampirze klany.
Paradox ogłosił również wreszcie zespół pracujący nad grą. Do tej pory wydawca unikał ujawniania szczegółów na temat tej ekipy. Teraz dowiedzieliśmy się, że
Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 powstaje w zlokalizowanym w brytyjskim mieście Brighton studiu
The Chinese Room, znanym z takich gier, jak
Dear Esther,
Amnesia: A Machine for Pigs,
Everybody's Gone to the Rapture czy
Little Orpheus. Jest to sporym zaskoczeniem, ale jest to również pozytywna niespodzianka, gdyż ten zespół pokazał, że zna się na tworzeniu wyśmienitych fabuł.
Przypomnijmy, że pierwsze wcielenie
Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 zapowiedziano w marcu 2019 roku. Premiera planowana była początkowo na 2020 rok, ale projekt zaliczył serię opóźnień. Szybko stało się jasne, że produkcja ma duże problemy. Z zespołu zwolnieni zostali główny scenarzysta Brian Mitsoda (jedna z najważniejszych osób odpowiedzialnych za pierwsze
Bloodlines) oraz dyrektor kreatywny Ka’ai Cluney. Wkrótce potem podążyła za nimi starsza projektantka fabuły – Cara Ellison. Ostatecznie w 2021 roku firma
Paradox zdecydowała się odebrać projekt studiu
Hardsuit Labs i przekazać je nowemu deweloperowi.
Źródło:
"Adrian Werner" - GRY-OnLine
|
Klemens
|
2023-09-03 15:35:46
|
|